Zamówienia powyżej 30.000 EURO
Szczegóły informacji
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie transportu osobowego dzieci w drodze do szkół oraz w drodze powrotnej wraz z zapewnieniem opieki w roku 2008,2009, (roku szkolnym 2008 ; 2008/2009; 2009).
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Skąpe
Finansowanie: Roboty budowlane
Nr UZP: nie dotyczy
Ogłoszono dnia: 2007-12-04 przez Krzysztof Kasza
Treść:
OGŁOSZENIE O PRZTARGU
Na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
GMINA SKĄPE
66-213 Skąpe
woj. lubuskie
tel. (0 68) 341 92 13, fax. (0 68) 341 91 80
NIP 927-18-57-131
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 211 tyś. € (euro
GMINA SKĄPE
66-213 Skąpe
woj. lubuskie
tel. (0 68) 341 92 13, fax. (0 68) 341 91 80
NIP 927-18-57-131
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 211 tyś. € (euro
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych – autobusowe dowozy i odwozy dzieci do poszczególnych szkół w trakcie trwania roku szkolnego. Uczniowie mają być przewożeni (dowozy i odwozy) do:
Publicznej Szkoły Podstawowej w Niekarzynie z (Pałck, Skąpe, Kępsko, Kaliszkowice, Darnawa),
Publicznej Szkoły Podstawowej w Węgrzynicach z (Rokitnica, Zawisze, Podła Góra),
Publicznej Szkoły Podstawowej w Międzylesiu z (Podła Góra, Skąpe, Pałck),
Publicznej Szkoły Podstawowej w Ołoboku z (Łąkie, Niesulice, Borów, Kalinowo, Rokitnica, Radoszyn, Darnawa),
Publicznego Gimnazjum w Radoszynie z (Pałck, Niekarzyn, Kępsko, Skąpe, Darnawa, Cibórz, Międzylesie, Węgrzynice, Zawisze, Błonie, Podła Góra, Kalinowo, Łąkie, Rokitnica, Ołobok, Niesulice, Przetocznica, Chociule).
Oznaczenie według CPV – 60.11.31.00-4
2. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugskape/
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych – autobusowe dowozy i odwozy dzieci do poszczególnych szkół w trakcie trwania roku szkolnego. Uczniowie mają być przewożeni (dowozy i odwozy) do:
Publicznej Szkoły Podstawowej w Niekarzynie z (Pałck, Skąpe, Kępsko, Kaliszkowice, Darnawa),
Publicznej Szkoły Podstawowej w Węgrzynicach z (Rokitnica, Zawisze, Podła Góra),
Publicznej Szkoły Podstawowej w Międzylesiu z (Podła Góra, Skąpe, Pałck),
Publicznej Szkoły Podstawowej w Ołoboku z (Łąkie, Niesulice, Borów, Kalinowo, Rokitnica, Radoszyn, Darnawa),
Publicznego Gimnazjum w Radoszynie z (Pałck, Niekarzyn, Kępsko, Skąpe, Darnawa, Cibórz, Międzylesie, Węgrzynice, Zawisze, Błonie, Podła Góra, Kalinowo, Łąkie, Rokitnica, Ołobok, Niesulice, Przetocznica, Chociule).
Oznaczenie według CPV – 60.11.31.00-4
2. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugskape/
3. Termin realizacji: od 02.01.2008r. do 31.12.2009r.
4. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
4.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
4.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto wymagane jest, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4.3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, do zrealizowania przedmiotu zamówienia w wymaganym terminie, z uprawnieniami do kierowania autobusami,
4.4. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, tj. co najmniej pięcioma autobusami mającymi ważne badania techniczne.
4.5. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat jako główny wykonawca, co najmniej trzech zamówień, udokumentowanych referencjami, na usługi odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
4.6. Podwykonawcy: Zamawiający nie wyraża zgodę na zatrudnienie podwykonawców.
4.7. Złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.7.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców winno być dołączone do oferty.
4.8. Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert.
4.9. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 1 - 0, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę „spełnia” natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę „nie spełnia” i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 10 i art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.
5. Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca musi dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
5.1. Oferta Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz wypełniony kosztorys ofertowy również załączony do SIWZ.
5.2. Dane Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ.
5.3. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał finansowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
5.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (każda strona kserokopii podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy).
5.5. Informację o ilości zatrudnionych pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie, posiadających wymagane uprawnienia do prowadzenia autobusów, określone w art. 87 ust.1 pkt 1 i art. 88 ust 1 i 2 pkt. 7 ustawy z 30 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 108 poz.908z póź. zm.)
5.6 Informację o ilości autobusów dopuszczonych do ruchu drogowego, posiadających aktualne dowody rejestracyjne, stanowiących własność Wykonawcy.
5.7. Aktualne zaświadczenie Naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.8. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług , zbliżonych co do zakresu i wartości do przedmiotu zamówienia, z podaniem rodzaju usług ich wartości , oraz daty i miejsca ich wykonania, oraz dokumenty (np. referencje, opinie, itp) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
5.10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w punkcie 5. 3, 5. 4,
przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie .
W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia , albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 6. 4 niniejszej specyfikacji, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 5.4 ÷ 5.10 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wykonawca składa w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
6. Sposób uzyskania SIWZ:
W urzędzie Gminy Skąpe, I piętro pokój nr 15
Strona internetowa jak w pkt. 2 niniejszego ogłoszenia.
7. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia 12.12.2007r. do godz. 9:00.
8. Wadium.
Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
9. Data i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2007 r. o godz. 9:15 w sali sesyjnej – posiedzeń Urzędu Gminy Skąpe
10. Termin związania ofertą:
Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
11. Kryterium wyboru oferty:
- CENA - 100%
12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
WÓJT
/-/ Zbigniew Woch