Zamówienia powyżej 30.000 EURO
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup energii elektrycznejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup energii elektrycznejSzczegóły informacji
Zakup energii elektrycznej
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Skąpe
Finansowanie: Dostawy
Nr UZP: 9294 - 2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-01-23 09:30:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-01-23 10:00:00
Ogłoszono dnia: 2012-01-11 przez Alicja Hoppen-Anyszko
Treść:
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) oraz przepisami wykonawczymi
GMINA SKĄPE
Skąpe 65
66-213 Skąpe
tel. (68) 3419213
www.skape.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU zostało zamieszczone w dniu 11.01.2012 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr. 9294 - 2012
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skąpe , Skąpe 65, 66-213 Skąpe, woj. lubuskie, tel. 068 3419213 w. 22, faks 068 3419180.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) zakup energii elektrycznej do obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Skąpe w następujących miejscowościach: Niesulice, Łąkie, Złoty Potok, Pałck, Cibórz, Skąpe, Błonie, Węgrzynice, Rokitnica, Zawisze,Kalinowo, Ołobok, Niekarzyn, Darnawa, Radoszyn, Podła Góra, Przetocznica, Międzylesie. Rodzaj punktu odbioru: oświetlenie uliczne, liczba punktów odbioru: 38. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi 396 579,75 kWh (w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2012 r. - 169 962,75 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 226 617,00 kWh). 2) zakup energii elektrycznej do pozostałych obiektów, w tym: sala gimnastyczna i boisko Orlik w Międzylesiu, sala wiejska w Węgrzynicach, Ołoboku, Niekarzynie, Pałcku, Rokitnicy, Urząd Gminy w Skąpem, przychodnia lekarska w Ołoboku, bud. socjalno-gosp. w Skąpem, przepompownie ścieków w Radoszynie, Międzylesiu, Skąpem, Ołoboku, Niesulicach, Kalinowie, Rokitnicy, remiza w Rokitnicy, Ołoboku, Niekarzynie, Skąpem, Podłej Górze, Darnawie, hydrofornie w Błoniu, Węgrzynicach, Rokitnicy, Kalinowie, Ołoboku, Radoszynie, Darnawie, budynek SZGK w Skąpem, kiosk w Ciborzu, garaż w Skąpem, oczyszczalnia w Radoszynie, oraz placówki oświaty, w tym: szkoła w Ołoboku, Niekarzynie, Radoszynie, Międzylesiu, przedszkole w Ołoboku, Niekarzynie, Radoszynie, Ciborzu, świetlica w Zawiszu, Ołoboku, Pałcku, Darnawie, Skąpem, Podłej Górze, szatnia sportowa w Ołoboku, Ciborzu, Węgrzynicach, klatka schodowa w Pałcku. Liczba punktów odbioru: 65. 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi: - Taryfa Cxx: 743 767,50 kWh (w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2012 r. - 318 757,50 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 425 010,00 kWh.). - Taryfa Gxx: 3 918,25 kWh (w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2012 r. - 1 679,25 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 2 239,00kWh.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; - zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENEA Operator Sp. z o.o., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (część 1 zamówienia) oraz w załączniku nr 2 do SIWZ (część 2 zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale 4 specyfikacji wg formuły (spełnia - nie spełnia). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 3.1) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 3.2), 3.3) i 3.4) winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
-
-
III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumentyzawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENEA Operator Sp. z o.o., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (część 1 zamówienia) oraz w załączniku nr 2 do SIWZ (część 2 zamówienia);
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - wg zał. nr 3.1/3.2 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - wg zał. nr 4.1/4.2 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. nr 5 4) Oświadczenie o niepowierzeniu zamówienia podwykonawcom - wg zał. 6 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. 8 6) Oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy - wg zał. 9 7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 15% ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 1 i 2. Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 31.12.2013r. Jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający kupował energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skape.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skąpe Skąpe 65 66-213 Skąpe sekretariat.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skąpe Skąpe 65 66-213 Skąpe sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Skąpe Skąpe 65 66-213 Skąpe sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
/-/ Zbigniew Woch
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup energii elektrycznejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup energii elektrycznej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Skąpe |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Hoppen-Anyszko |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-01-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Hoppen-Anyszko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-01-11 10:35:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marta Kincel-Olejnik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-01-11 11:21:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marta Kincel-Olejnik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-07-10 05:47:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 828 raz(y) |