Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt czasowy
Wydział: Samodzielne stanowisko do spraw obywatelskich i działalności gospodarczej
Ogłoszono dnia: 2003-07-18 11:15:10
Termin załatwienia
-
Osoba kontaktowa
Ilona Rzepka
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Skąpe
Parter, pok. nr 3
Parter, pok. nr 3
Telefon kontaktowy
068 3419212, 3419213, 3419227 wew. 28
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Skąpe
Parter, pok. nr 3
Parter, pok. nr 3
Wymagane Dokumenty
Opis
1. Zameldowanie na pobyt czasowy do 2 miesięcy:
a) dokonuje się ustnie w organie gminy w obecności właściciela lub najemcy lokalu zgłaszając dane osoby meldującej i przedstwiając jej dokument stwierdzajacy tożsamość lub inny pozwalajacy na ustalenie tożsamości,
2. Zameldowanie na pobyt czasowy trwający ponad 2 miesiące:
zameldowanie odbywa się w urzedzie właściwym ze względu na miejsce pobytu czasowego.
Informacje dodatkowe:
1. Zameldowania może dokonać osoba trzecia lub przedstawiciel ustawowy w przpadku niepełnoletniego, po przedstawieniu ww. dokumentów.
2. Osoby dokonujące zameldowania otrzymują poświadczenie zameldowania na pobyt czasowy trawjacy ponad 2 miesiące na czas wskazany w "Zgłoszeniu pobytu czasowego ponad 2 miesiące".
2. Osoby dokonujące zameldowania otrzymują poświadczenie zameldowania na pobyt czasowy trawjacy ponad 2 miesiące na czas wskazany w "Zgłoszeniu pobytu czasowego ponad 2 miesiące".
Przyjmowanie interesantów:
poniedziałek - piątek: 7.00 -14.30
Podstawa prawna
Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. 01.87.960 ze zmianami) oraz rozporzadzenia: zgłaszanie i przyjmowanie danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludnosci i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U. 02.236.1999).
Wymagane dokumenty
1. dowód osobisty,
2. wypełniony formularz - "Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 2 miesiące",
3. książeczka wojskowa,
4. dokument potwierdzający własność do lokalu.
2. wypełniony formularz - "Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 2 miesiące",
3. książeczka wojskowa,
4. dokument potwierdzający własność do lokalu.
Czas realizacji
sprawa załatwiana jest niezwłocznie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Skąpe |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ilona Rzepka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2003-07-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ilona Rzepka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2003-07-18 11:15:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ireneusz Noji |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2003-07-18 11:15:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ireneusz Noji |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-08-29 08:01:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5170 raz(y) |