Rok 2015
Szczegóły informacji
Zarządzenie Nr 68/2015 Wójta Gminy Skąpe z dnia 3 grudnia 2015 roku w sprawie ustalenia zasad rozliczania wydatków związanych z realizacją zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy w publicznych szkołach podstawowych, publicznym gimnazjum dla których organem założycielskim jest Gmina Skąpe
Informacja ogłoszona dnia 2016-01-08 13:46:00 przez Ireneusz Noji
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarządzenie Nr 68/2015
Wójta Gminy Skąpe
z dnia 3 grudnia 2015 roku
w sprawie ustalenia zasad rozliczania wydatków związanych z realizacją zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy w publicznych szkołach podstawowych, publicznym gimnazjum dla których organem założycielskim jest Gmina Skąpe
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015r., poz. 1515 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1. Ustala się następujące zasady rozliczania wydatków związanych z realizacją zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy w publicznych szkołach podstawowych, publicznym gimnazjum dla których organem założycielskim jest Gmina Skąpe.
- wydatki związane z realizacją zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy ponoszone są na ucznia posiadającego aktualne orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wskazującego na rodzaj niepełnosprawności określony w przepisach prawa oświatowego i wykazanego w Systemie Informacji Oświatowej.
- wynagrodzenia wraz z pochodnymi od wynagrodzeń oraz odpis na zakładowy fundusz świadczeń społecznych od nauczycieli i specjalistów pracujących wyłącznie z uczniami o których mowa w pkt. 1 rozlicza się w całości.
- Wynagrodzenia wraz z pochodnymi od wynagrodzeń oraz odpis na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych dyrektora, jego zastępców oraz pozostałych nauczycieli, pracowników administracji i obsługi rozlicza się proporcjonalnie korzystając z poniższego wzoru:
Ww = Un/Uo x 100
gdzie:
Ww – procentowy udział wydatków na wynagrodzenia, pochodne oraz odpis na ZFŚS
Un – ilość uczniów posiadających aktualne orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego,
Uo – ilość uczniów ogółem;
- pozostałe wydatki związane z funkcjonowaniem placówki rozlicza się proporcjonalnie korzystając z poniższego wzoru:
Wp = Un/Uo x 100
gdzie:
Wp – procentowy udział pozostałych wydatków związanych z funkcjonowaniem placówki,
Un – ilość uczniów posiadających aktualne orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego,
Uo – ilość uczniów ogółem;
- wydatki rzeczowe dotyczące kształcenia specjalistycznego np. pomoce dydaktyczne i wyposażenie z przeznaczeniem do użytku dla dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych rozlicza się w całości.
§ 2. Dyrektorzy podległych jednostek oświatowych dostosowują zasady polityki rachunkowości do potrzeb ewidencjonowania wydatków związanych z realizacją zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorom podległych jednostek oświatowych.
§ 4. Postanowienia niniejszego zarządzenia mają zastosowanie do wydatków poniesionych od dnia 01 września 2015 roku.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Skąpe
/-/ Zbigniew Woch
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Skąpe |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Hoppen-Anyszko |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-12-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Hoppen-Anyszko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-01-08 13:29:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ireneusz Noji |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-01-08 13:46:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ireneusz Noji |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-01-08 12:45:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1077 raz(y) |