ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Skąpe
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Adres

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Urząd Gminy Skąpe

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2003-07-02 14:07:24 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Adres: 66-213 Skąpe 65
Gmina: Skąpe
Powiat: świebodziński
Województwo: lubuskie
Telefony: 068 3419212
068 3419213
068 3419227
Fax: 068 3419180
E-mail:
Serwis WWW: http://www.skape.pl
Czas pracy: poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00
 
Zakres działania:
1. Urząd stanowi aparat pomocniczy Wójta, Rady Gminy i jej komisji oraz innych organów funkcjonujących w gminie.
2. Do zakresu działania Urzędu należy zapewnienie warunków należytego wykonywania spoczywających na Gminie:
  1. zadań własnych,
  2. zadań zleconych,
  3. zadań wykonywanych na podstawie porozumienia z organami administracji rządowej (zadań powierzonych),
  4. zadań publicznych powierzonych gminie w drodze porozumienia międzygminnego,
  5. zadań publicznych powierzonych gminie w drodze porozumienia komunalnego zawartego z powiatem, które nie zostały powierzone gminnym jednostkom organizacyjnym, związkom komunalnym lub przekazane innym podmiotom na podstawie umów.
 
Do zadań Urzędu należy zapewnienie pomocy organom Gminy, w wykonywaniu ich zadań i kompetencji, w szczególności:
  1. przygotowywanie materiałów niezbędnych do podejmowania uchwał, wydawania decyzji, postanowień i innych aktów z zakresu administracji publicznej oraz podejmowania innych czynności prawnych przez organy Gminy,
  2. wykonywanie - na podstawie udzielonych upoważnień - czynności faktycznych wchodzących w zakres zadań gminy,
  3. zapewnienie organom Gminy możliwości przyjmowania, rozpatrywania oraz załatwiania skarg i wniosków.
  4. przygotowywanie uchwalenia i wykonywania budżetu Gminy, oraz innych aktów organów Gminy,
  5. realizacja innych obowiązków i uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz uchwał organów Gminy,
  6. zapewnienie warunków organizacyjnych do odbywania sesji Rady, posiedzeń jej komisji oraz innych organów funkcjonujących w strukturze Gminy
  7. prowadzenie zbioru przepisów gminnych dostępnego do powszechnego wglądu w siedzibie Urzędu,
  8. wykonywanie prac kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności:
    1. przyjmowanie, rozdział, przekazywanie i wysyłanie korespondencji,
    2. prowadzenie wewnętrznego obiegu akt,
    3. przechowywanie akt,
    4. przekazywanie akt do archiwów,
  9. realizacja obowiązków i uprawnień służących Urzędowi jako pracodawcy - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pracy.
« powrót do poprzedniej strony