ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Skąpe
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Rok 2004

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

17/2004 w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia zamówienia publicznego poniżej 60.000€ (euro) pn. „Remont świetlicy szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej w Ołoboku” ... z dnia 2004-07-09

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-06-30 11:01:14 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Zarządzenie Nr 17/2004
Wójta Gminy Skąpe
z dnia 09 lipca 2004 r.

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia zamówienia publicznego poniżej 60.000€ (euro) pn. „Remont świetlicy szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej w Ołoboku” oraz „Remont dachu w Gimnazjum w Radoszynie”

Na podstawie art. 19 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177), zarządzam, co następuje:

§ 1. 1. Do przeprowadzenia przetargu publicznego pn. „Remont świetlicy szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej w Ołoboku” oraz „Remont dachu w Gimnazjum w Radoszynie” powołuję komisję przetargową w celu przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Gminę Skąpe w następującym składzie:

1. Przewodniczący – Alicja Hoppen - Anyszko
2. Sekretarz – Marcin Wojewódka
3. Członek – Wioletta Krauze

2. Komisja zobowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z Prawem zamówień publicznych.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje do czasu zakończenia procedur przetargowych – wyłonienia i podpisania umowy z oferentem.
 
Wójt
Zbigniew Woch
 
 
Do wiadomości:
1. Członkowie komisji
« powrót do poprzedniej strony